Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

NÉVNAPOK tegnapelőtt : Konstantin tegnap: Júlia, Rita MA: Dezső holnap: Eszter, Eliza holnapután: Orbán
május 2025
keszcsszva
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Csengetési rend

1. óra

8:15

-

9:00

2. óra

9:15

-

10:00

3. óra

10:15

-

11:00

4. óra

11:10

-

11:55

5. óra

12:05

-

12:50

6. óra

13:00

-

13:45

7. óra

14:15

-

15:00

8. óra

15:00

-

15:45

 

Csengetési rend
alsó tagozat

EBÉD

11:55

-

12:25

5. óra

12:25

-

13:10

6. óra

13:20

-

14:00

7. óra

14:15

-

15:00

8. óra

15:00

-

15:45

 

ntp.jpg
emet.jpg
emmi.jpg

TÁMOP 3.1.4-12/2

„Innovatív iskolák fejlesztése”

c. pályázat megvalósítása

a Gödrei Körzeti Általános Iskolában

„Fitt Nebuló”

Környezettudatos egészségfejlesztő mozgásorientált program

a gödrei, német nemzetiségi nyelvoktató iskolában

Kedvezményezett:

Gödrei Körzeti Általános Iskola

7386 Gödre, Árpád utca 13.

Email: godreisi@gmail.com

Bgzrt.png

Név:

Gödrei Körzeti Általános Iskola

OM azonosító:

027273001

Területek értékelése

 

 

Elvárások értékelése

 

 

  1. Pedagógiai folyamatok

          - Kiemelkedő tevékenységek

  • A stratégiai és operatív dokumentumok egymással koherensek. A tanuló eredményeiről és esetleges problémáiról fejlesztő céllal folyamatosan visszacsatolnak a tanulónak és szüleinek/gondviselőjének. Az intézmény vezetése és a munkaközösségek együtt alakítják ki az intézmény stratégiai és operatív terveit. Megfigyelhető a Pedagógiai programban és az egyéb stratégiai dokumentumokban a tervezés, megvalósítás, ellenőrzés, értékelés összefüggő egysége. Az intézmény vezetése és a tantestület tagjai elkötelezettek az intézményükben tanuló diákok magas színvonalú oktatásában, és nevelésében. A célok meghatározásánál messzemenően figyelembe veszik az intézmény sajátosságait.

          - Fejleszthető tevékenységek

  • A beszámolók szempontjainak illesztése az intézményi önértékelési rendszerhez. A mérési eredmények részletes elemzése.

 

  1. Személyiség- és közösségfejlesztés

          - Kiemelkedő tevékenységek

  • A tanulók szociális hátrányainak enyhítésére kidolgozott rendszer működik az intézményben, abban a pedagógusok személyes meggyőződésből aktívan vesznek részt. Támogató szervezeti és tanulási kultúra valósul meg, és működik az intézményben. Kiemelt nevelési cél az egészséges és környezettudatos életmódra nevelés. A kiemelt figyelmet igénylő tanulókkal kapcsolatos pedagógiai tevékenység, a tehetség, képesség kibontakoztatását segítő tevékenységek, a differenciálás hangsúlyosan vannak jelen. A tanulási kudarcnak kitett tanulók felzárkózását segítő pedagógia mindennapi gyakorlat. Az intézményben jelentős karitatív tevékenység folyik. Sok közösségi programot szervez az intézmény. A szülők a megfelelő kereteken belül részt vesznek az intézmény programjain. Az intézményben határozott célok mentén működő, de demokratikus elvek szerint rendeződő közösség alakult ki. Hatékony a kommunikáció a nevelési folyamat minden résztvevőjével: tanulókkal, szülőkkel, pedagógusokkal, partnerintézményekkel.

          - Fejleszthető tevékenységek

  • A DÖK munkájának erősítése.

  

  1. Eredmények

          - Kiemelkedő tevékenységek

  • A pedagógusok illetve az alkalmazotti közösség együttműködése a feladatok megvalósítása, a célok elérése érdekében kiemelkedően hatékony és eredményes. A pedagógiai munka eredményessége rendszeresen belső nyilvánosságot is kap. A kiemelt nevelési célok elvárásainak megfelelő eredmények megvalósulnak.

          - Fejleszthető tevékenységek

  • Az intézményi működés szempontjából kulcsfontosságú sikertényező indikátorok azonosítása. A tanulókövetésnek rendjének kialakítása, működtetése, különös tekintettel a középfokú oktatásba kerülő tanulókra.

 

  1. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció

         - Kiemelkedő tevékenységek

  • Belső információáramlás; az információkhoz, munkához szükséges ismeretekhez való hozzájutás gyakorlati megvalósítása; az értekezletek célszerűsége, a megbeszélések hatékonysága kiemelkedő. Az intézményben magas színvonalú a szervezeti kultúra és a szakmai műhelymunka. Az intézményben rendszeres, szervezett a belső továbbképzés, a jó gyakorlatok ismertetése, támogatása. A belső tudásmegosztás működtetésében a munkaközösségek komoly feladatot vállalnak.

         - Fejleszthető tevékenységek

  • A kommunikáció egységessé tétele, a csatornák tudatos kialakítása.

 

  1. Az intézmény külső kapcsolatai

          - Kiemelkedő tevékenységek

  • Az intézmény részt vesz a különböző társadalmi, szakmai szervezetek munkájában, a pedagógusok és tanulók rendszeresen részt vesznek a helyi közéleti eseményeken.

         - Fejleszthető tevékenységek

  • A partnerek tájékoztatásának, véleményezési lehetőségeinek folyamatos felülvizsgálata, az eljárás kidolgozása, fejlesztése. Az azonosított partnerekkel kapcsolatos tevékenységekről szóló tartalomleírás.

 

  1. A pedagógiai munka feltételei

         - Kiemelkedő tevékenységek

  • Az intézmény rendszeresen felméri a szükségleteket, reális képpel rendelkezik a nevelő-oktató munka humánerőforrás-szükségletéről. A humánerőforrás szükségletben bekövetkező hiányt, a felmerült problémákat idejében jelzi a fenntartó számára. Az erőforrásokkal való tudatos, takarékos gazdálkodás szemléletet átadják a tanulóknak, szülőknek. Az IKT eszközök célszerűen, és eredményesen alkalmazzák a tanulás-tanítás folyamatában. A munkamegosztás tervszerű. A továbbképzési program és a beiskolázási terv kidolgozott, tervszerű, célszerű. A vezetők megfelelő végzettséggel és tapasztalattal rendelkeznek a pedagógiai munka irányításához és ellenőrzéséhez. A vezetők szakmai felkészültsége példaértékű. A hagyományőrzés, hagyományteremtés magas színvonalú.

          - Fejleszthető tevékenységek

  • Belső infrastruktúra fejlesztésére vonatkozó intézkedési terv kidolgozása.

 

  1. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés

          - Kiemelkedő tevékenységek

  • Az intézmény pedagógiai programja koherens a Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban foglaltakkal. A pedagógiai program a jogszabályi és tartalmi elvárásokkal összhangban fogalmazza meg az intézmény sajátos nevelési-oktatási feladatait, céljait is. A tervekben (éves munkaterv, továbbképzési terv, ötéves intézkedési terv) jól követhetők a pedagógiai program kiemelt céljaira vonatkozó részcélok, feladatok, felelősök, a megvalósulást jelző eredménymutatók. Az intézmény napi gyakorlatában folyamatosan jelen van az elvárásoknak való megfelelés, az állandó tájékozódás. A meghatározott célok eléréséhez megfelelő tájékozottsággal, kompetenciákkal rendelkeznek.

          - Fejleszthető tevékenységek

  • 2020-tól bevezetett helyi tanterv áttekintése az elmúlt évek tapasztalatai alapján.

 

 

 

Gödrei Körzeti Általános Iskola

7386 Gödre, Árpád utca 13.
:          Horváthné Szabó Éva Mária
tel.szám: +36 72 454203
Email: godreisi@gmail.com
Facebook: Kattints ide! 

 
Fenntartó: Szigetvári Tankerületi Központ
7900 Szigetvár, Deák Ferenc tér 16.
tankerületi igazgató:        Bognár László
tel.szám: +36 73 795 214
e-mail: szigetvar@kk.gov.hu

 

godre mentoralo intezmeny SKMBT_C224e18101813080_7.jpg
Banner_Gardeniskola.jpg

Copyright © 2025 GÖDREI KÖRZETI ÁLTALÁNOS ISKOLA Rights Reserved.